Mona introduceert nieuwe toetje met volkomen chaotisch evenement

05-06-2018 - PRODUCTPRESENTATIE EVENEMENTENBUREAU - Bureau Glasnost maakte eerder jaar al furore met de Pyjama Party voor Magnum en schopte het zelfs tot de finale van de Gouden Giraffe. Ook nu weer lijkt het bureau het net even anders te doen met een naar eigen zeggen volkomen chaotisch evenement rondom de introductie van het nieuwe Mona toetje....

Op 28 juni neemt de meest chaotische club het festivalterrein van Thuishaven over: Club Oops! by Mona. Volgens het toetjesmerk moet het één groot zootje ongeregeld worden. 'Tijdens deze avond is geen enkel uur hetzelfde en staat verrassing in de bréédste zin van het woord centraal. Bereid jezelf voor op de meest hysterische avond van je leven. Dans samen met je vriend(in) op fijne deuntjes van de leukste artiesten en dompel je onder in een wereld vol chaos en sensatie. Geen enkele avond is ooit zo’n zooitje ongeregeld geweest! Uiteraard zullen de confettikanonnen, opblaasattributen én parades niet ontbreken.'

'Tijdens Club Oops! by Mona launcht het bekendste Nederlandse toetjesmerk haar grootste social pleasure ooit: Mona Oops!. Een echt toetje ongeregeld, zoals we dat in Nederland nog nooit hebben gezien. Dus... Waar wacht je nog op? Koop je kaartje en maak je op voor een écht zooitje ongeregeld!' Voor de nu al bijzondere productintroductie zijn kaarten verkrijgbaar, dus u kunt er bij zijn. Een keer een staaltje eventmarketing meemaken van een topmerk?

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer

EventBranche supporting partners

 

EventBranche preferred partners