Merkactivatie steeds belangrijker voor organisaties

19-06-2018 - Tijdens de nieuwe Workshop ‘Succesvolle Merk Activatie - Hoe Doe Je Dat’ neemt Danielle Brons MSc, oprichter van activatiebureau brandXtension, je op 14 augustus 2018 mee in de totstandkoming van een krachtige merkactivatie en wat hiervoor nodig is.

Gouden Giraffe
Verschillende cases uit de praktijk, waarbij merkactivatie binnen de marketing strategie centraal staat, komen aan bod. Denk hierbij aan de winnende case ‘McDonald's Good Times Island'. Met deze case won Danielle Brons tijdens de Gouden Giraffe Event Awards 2017 de prijs voor beste Brand Event én de Publieksprijs voor het meest creatieve evenement.

Vraagstukken als: 'Wat is de kracht en impact van live communicatie en hoe organiseer je een merkactivatie?' en 'Wat is het onderscheidend vermogen van je merk?' staan centraal. Je leert over cruciale succesfactoren, uitdagingen en hoe je dit kunt realiseren. Er zullen een aantal universele mechanismen worden onthuld, waarmee je een blauwdruk hebt voor de realisatie van krachtige merkactivatie.

Whitepaper
De middag is interactief waarbij in werkgroepen aan de slag wordt gegaan om het geleerde in de praktijk te brengen. Aan het einde van de dag is er reflectie. Het resultaat; iedere deelnemer krijgt binnen één middag alle praktische tools om zelf in de eigen organisatie aan de slag te gaan. Enerzijds vanuit inzicht (het waarom) en anderzijds vanuit praktische tools (het hoe). Iedere deelnemer ontvangt na afloop een whitepaper.

Aanmelden
De workshop vindt plaats op dinsdag 14 augustus, van 13.30 – 18.00 uur, bij RAI Amsterdam. Je kunt de workshop los reserveren óf als onderdeel van de leergang Advanced Event Management.
Ga naar www.masterineventmanagement.nl en schrijf in.

Workshop Succesvolle Merk Activatie, Hoe Doe Je Dat
Wanneer: 14 augustus 2018
Tijd: 13:30 - 18:00 uur
Locatie: RAI Amsterdam

Kosten workshop: 195,- exclusief BTW, inclusief reflectie/netwerkborrel.

Harry de Winter – Master in Event Management – telefoon 06 50 66 6364

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer

EventBranche supporting partners

 

EventBranche preferred partners