Marieke Zeeman (ING Nederland): 'Events maken van tevreden klanten fans'

10-10-2017 - ‘ING streeft klanttevredenheid na door niet alleen de dienstverlening op orde te hebben, maar ook door een focus op nieuwe diensten en goede service. Maar een tevreden klant is nog niet per definitie ‘fan’ van je merk. Daarvoor wil je verwachtingen overtreffen en unieke momenten bieden. Dit proberen wij via de (online) activatie van onze sponsorships', aldus Marieke Zeeman, eventmanager relatiemarketing ING Nederland.

'Evenementen zijn daarbij dé manier om  onverwachte of onbereikbare ervaringen te bieden. Van ballenjongen zijn bij het Nederlands elftal tot ‘s avonds door het Rijksmuseum dwalen. Je kan er veel over vertellen, maar de échte impact maak je door beleving.’

 Is dit de afgelopen jaren gegroeid?
‘Events hebben altijd een belangrijke en prominente plek gehad in onze middelenmix. Dat is in de jaren niet veranderd. We gaan altijd uit van onze doelgroep en de impact die we willen maken. Op basis daarvan bepalen we welke middelen we het beste kunnen inzetten. Evenementen zijn daar een onderdeel van. Het is een ideale manier om echt een beleving neer te zetten en impact te maken. Door verwachtingen te overtreffen en door relevant te zijn voor de doelgroep.'

 >> Veel meer in het dossier #jointheLIVErevolution in het onlangs verschenen EventBranche Magazine 3 van 2017. Nog geen lid? Word dan vandaag nog lid en ontvang het laatste EventBranche Magazine

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer

EventBranche supporting partners