Kronenburg+richt+aparte+receptie+en+support+afdeling+op
Nieuws

Kronenburg richt aparte receptie en support afdeling op

Ruim 19 jaar verzorgt Kronenburg als onderdeel van haar Hospitality Services de dagelijkse bezetting van receptiebalies, vergadercentra en servicedesks voor diverse opdrachtgevers. Ingegeven door de toename van het aantal last-minute en structurele verzoeken om ondersteuning te bieden op dit vlak is besloten per 1 november een aparte business unit Receptie & Support op te richten.

De oprichting van de divisie Receptie & Support past bij de ambities van Kronenburg. Alvorens de beslissing werd genomen is door Kronenburg uitgebreid onderzoek verricht naar de belangrijkste beweegredenen van opdrachtgevers om over te gaan tot het uitbesteden van deze werkzaamheden aan Kronenburg.

Kim Kronenburg: 'En als je dan hoort dat opdrachtgevers ons Happy Poule systeem te geweldig vinden, zijn wij natuurlijk zo trots als een pauw dat onze klanten zo over ons denken en is het oprichten van de aparte business unit eigenlijk een hele logische stap.'

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.