Jaarbeurs+Utrecht+komt+met+nieuwe+retailformule
Nieuws

Jaarbeurs Utrecht komt met nieuwe retailformule

Jaarbeurs Catering komt met een nieuwe retailformule in de verschillende hallen van Jaarbeurs Utrecht.

Vanaf dit beursseizoen presenteert Jaarbeurs Catering met een nieuwe retail formule: Moments. Zes outlets in verschillende hallen van Jaarbeurs Utrecht zijn opnieuw ontworpen en ingericht, zodat de ruim 2 miljoen bezoekers terecht kunnen bij Moments. Moments biedt broodjes, snacks en dranken in een uitgebreid warm en koud assortiment op elk moment van de dag. Alle producten zijn snel en gemakkelijk op één plek voor de bezoeker beschikbaar.

'De eerste ervaringen van bezoekers van Moments zijn ontzettend positief', aldus Kees Aalbers, operationeel directeur Jaarbeurs Catering. 'Bezoekers ervaren Moments als een kleine winkel, waar men ook een lekker frietje kan halen. Het feit dat we smoothies, wraps en verschillende soorten Vitamin Water verkopen, zorgt ervoor dat onze klanten, met dit uitgebreide assortiment, verrast worden.'

Concept: Snel, Gemak en Vers
Het nieuwe ontwerp is gebaseerd op snelheid, versheid en gemak, om zo in de toekomst tijdens topdrukte de bezoekers een optimale service te bieden. Dit betekent dat overzichtelijkheid, herkenbaarheid en duidelijkheid voorop stond bij het design van de architect 123DV.

Beursorganisatoren
Moments spreekt organisatoren van beurzen of evenementen aan met “Moments, energize your visitors!”. Organisatoren kunnen namelijk hun bezoekers met Moments op elk moment van de dag een uitgebreid assortiment aan eten en drinken met een hoge kwaliteit aanbieden.
 

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.