Gouden Giraffe: de laatste 150 kaarten in de verkoop...

24-01-2018 - GOUDEN GIRAFFE EVENT AWARDS - Stel je voor: met je hele team en tientallen partners organiseer je een evenement, voor de branche, de uitreiking van dé awards voor de meest effectieve en impactvolle eventmarketing en live communicatie. 15 live pitches als inspiratiebron voor de honderden gasten, heerlijk revolutionair eten en netwerken én een prachtige awardshow...

En dan zit de zaal niet vol! Dat kan natuurlijk niet. Er is toch geen opdrachtgever, marketeer, communicatieprofessional die zich niet thuisvoelt tussen merken als McDonalds, Coca-Cola, Magnum, ING, ABN AMRO, C&A en prachtige parels als ZAAM, Get in the Ring en The Ocean Cleanup? Geen eventprofessionals, merk, bedrijf of organisatie die zich niet wil laten inspireren door de meest effectieve evenementen van Nederland? Die niet wil netwerken, het vak wil vieren, eten, drinken en een topshow wil beleven? Dat geloven wij dus ook niet, dus bij deze een waarschuwing: het gaat gelukkig nu heel erg hard met de kaarten.

Er zijn nog zo'n 150 van de ruim 500 kaarten beschikbaar, dus draag je steentje bij, koop een ticket voor vrijdag 2 februari in DeFabrique en verrijk je evenementenleven! 


>> BESTEL UW TICKETS


 

De Gouden Giraffe Event Awards 2017, op vrijdag 2 februari 2018 in DeFabrique,  is een middag en avond vol kennis, inspiratie, inzichten, entertainment en revolutionaire belevingen inclusief drankjes en diner. Vier het vak! Leer! Inspireer en breidt uw netwerk uit met honderden eventprofs en opdrachtgevers. Koop nu uw kaarten!

Programma
14.45 uur:    Deuren open bezoekers
15.30 uur:    Learn From The Best
17.30 uur:    Diner en netwerkborrel
19.45 uur:    Awardshow
21.15 uur:     Einde awardshow, start afterparty

Leer van de beste evenementen van Nederland
In de middag kunt u tijdens het Learn From The Best Festivalprogramma al getuige zijn van de live pitches van de genomineerden; een kijkje in de keuken bij de beste evenementen van Nederland. Tegenover de vakjury en het aanwezig publiek geven de cases inzicht in de aanleiding en doelstellingen van het event, het concept en de keuzes die hierbij gemaakt zijn, evenals de impact en het bereikte effect. Na Learn From The Best zal de vakjury zich terugtrekken om te bepalen wie er vandoor gaat met een gouden eventaward.

Ervaar de revolutie en ontdek de winnaars
Na een revolutionair diner worden tijdens de awardshow, waarbij het thema Join The Live Revolution wederom centraal staat, de prijzen voor de meest effectieve en impactvolle eventmarketing en live communicatie uitgereikt in vijf categorieën. Daarnaast zal bekend worden wie de publieksprijzen, voor het meest innovatieve eventconcept én het meest creatieve eventconcept, in ontvangst mag nemen. 

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer

EventBranche supporting partners

 

EventBranche preferred partners