Gouden Giraffe Categorie Relatie Events: ABN AMRO Mees Pierson Live Art Festival
GOUDEN GIRAFFE EVENT AWARDS - Tijdens de Gouden Giraffe Event Awards, op 2 februari in DeFabrique in Utrecht, draait het in de categorie Relatie Events om evenementen gericht op het versterken van de band met externe relaties.
Casenaam: ABN AMRO Mees Pierson Live Art Festival
Inzender: Brandbase
Opdrachtgever: ABN AMRO
Hoofddoelstelling:
De hoofddoelstelling van het festival was de verhoging van de waardering van klanten t.o.v. ABN AMRO MeesPierson. Overige doelstellingen: • Ontwikkel een eigentijds, inspirerend eendaags festival waarmee ABN AMRO MeesPierson al haar klanten, inclusief gezin een bijzonder groot plezier mee doen. • Een festival waar ABN AMRO MeesPierson haar merk op passende wijze kan presenteren. • Een festival waar klanten en medewerkers trots op zijn. • Een festival dat schaalbaar zou kunnen zijn voor meerdere locaties.
Effect:
De hoofddoelstelling van het Festival was de verhoging van de waardering van klanten t.o.v. de bank. Uit de resultaten is gebleken dat de waardering van klanten na het festival gestegen is met 49%. De betrokkenheid van klanten bij ABN AMRO MeesPierson is na het festival gestegen met 29%. Klanten waardeerde het festival met een 7,6 gemiddeld.
#jointheLIVErevolution
De Gouden Giraffe Event Awards worden uitgereikt op 2 februari in DeFabrique. In de middag bent u getuige van de pitches van de beste events van Nederland en 's avonds vieren we het vak, netwerken we, met een borrel en heerlijke catering.