Gouden Giraffe Categorie Brand Events: Nederlands Paviljoen World Expo 2017 Astana
GOUDEN GIRAFFE EVENT AWARDS - Tijdens de Gouden Giraffe Event Awards, op 2 februari in DeFabrique in Utrecht, draait het in de categorie Brand Events allemaal om evenementen om het merk te laden, te positioneren en/of te versterken. EventBranche.nl publiceert namens de Gouden Giraffe alvast alle inzendingen in de categorie Brand Events. Binnenkort worden de nominaties bekend gemaakt.
Casenaam: Nederlands Paviljoen World Expo 2017 Astana
Inzender: Hypsos
Opdrachtgevers: Rijksdienst van Ondernemend Nederland (RVO) in opdracht van het Ministerie van Buitenlandse Zaken, DG BEB directie Internationaal Ondernemen in samenwerking met het Ministerie van Economische Zaken.
Hoofddoelstelling:
Holland branding op het gebied van kennis, producten en services rondom energietransitie. Het doel van de Nederlandse deelname aan de World Expo was om banden met Kazachstan op lange termijn te verstevigen, ons land op aansprekende wijze te positioneren als bron van duurzame en innovatieve technologie.
Effect:
De impact van het event was zeer groot. Met name de zeer hoge aantallen bezoekers tonen dit aan. De meeste bezoekers, met name uit Kazachstan, hadden geen enkel idee van Nederland; waar het is, wat hun historie was, hoe groot het is, wat het karakter van de Nederlanders is en wat Nederlands als klein land heeft weten te bereiken. Vroeger, maar met name nu, op het gebied van innovatie, van samenwerking, van ondernemerschap. Allemaal zaken waar wij als klein land in voorop lopen en waarbij wij het gastland en de bezoekers zelf in meenemen naar een voorspoedige toekomst door verschillende ontwikkelings- en samenwerkingsprojecten.
#jointheLIVErevolution
De Gouden Giraffe Event Awards worden uitgereikt op 2 februari in DeFabrique. In de middag bent u getuige van de pitches van de beste events van Nederland en 's avonds vieren we het vak, netwerken we, met een borrel en heerlijke catering.