Gouden Giraffe Categorie Brand Events: Auping Powernapping Area

09-01-2018 - GOUDEN GIRAFFE EVENT AWARDS - Tijdens de Gouden Giraffe Event Awards, op 10 februari in DeFabrique in Utrecht, draait het in de categorie Brand Events allemaal om evenementen om het merk te laden, te positioneren en/of te versterken. EventBranche.nl publiceert namens de Gouden Giraffe alvast alle inzendingen in de categorie Brand Events. Binnenkort worden de nominaties bekend gemaakt.

Casenaam: Auping Powernapping Area - RAI Amsterdam
Inzender: Koninklijke Auping


Hoofddoelstelling:
Het faciliteren van een powernap van 20 minuten. Auping wil de wereld uit rusten, RAI Amsterdam wil standhouders en bezoekers een zo effectief mogelijk beursbezoek bieden. Samen willen Auping en RAI een veilige en comfortabele plek bieden voor een powernapping tijdens twee vakbeurzen.

Effect:
De pilot bevestigt de behoefte aan een Powernapping Area tijdens vakbeurzen en heeft veel enthousiaste aandacht gekregen in de (vak)pers. Ruim 50 beursbezoekers hebben een powernap gedaan.

#jointheLIVErevolution

De Gouden Giraffe Event Awards worden uitgereikt op 2 februari in DeFabrique. In de middag bent u getuige van de pitches van de beste events van Nederland en 's avonds vieren we het vak, netwerken we, met een borrel en heerlijke catering.


Foto

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer

EventBranche supporting partners

 

EventBranche preferred partners