FOX+Sports+Eredivisie+kiest+voor+30+meter+lange+spelerstunnel+als+eventlocatie
Nieuws

FOX Sports Eredivisie kiest voor 30 meter lange spelerstunnel als eventlocatie

BUREAU EVENTMARKETING - FOX Sports Eredivisie lijkt hard op weg om definitief te slagen in het aanbieden van een betaalde voetbalzender. Waar de voorgangers één voor één sneuvelden, knalt FOX Sports Eredivisie goed door. Reden genoeg om voor de aftrap van het 10e voetbalseizoen een feestelijk event te organiseren voor een select gezelschap van belangrijke stakeholders.

'Ze kwamen bij ons voor een creatief concept dat een en al voetbal moest ademen en de productie van het event', kijkt effectgroep terug op het ontstaan van een evenement in een 30 meter lange spelerstunnel. Het evenement stond in het teken van een Trip Down Memory Lane en dat was een ideale kapstok voor het evenementenbureau: 'Aan de hand van dat thema bedachten wij voor FOX Sports Eredivisie een spelerstunnel als evenementenlocatie. Want waar meer dan in de spelerstunnel ontmoeten clubs elkaar, stijgt de spanning voor de aftrap en hoor je het juichen van de menigte al opzwellen?'



Effectgroep geeft tekst en uitleg over de conceptkeuzes: 'In het AFAS Stadion van AZ werden de genodigden letterlijk meegenomen door een 30 meter lange tunnel waar 9 jaar aan belangrijke momenten, hoogtepunten en herinneringen waren tentoongesteld. Door foto’s, video’s en tastbare elementen kon men zien, horen en beleven wat FOX Sports Eredivisie de afgelopen jaren aan mooie herinneringen heeft gebracht. Aan het einde van de tunnel liep men de event-area in, waar presentator Jan Joost van Gangelen en de Directie klaarstonden om het tiende seizoen met de gasten af te trappen. Ook kon men op de foto met de Eredivisie schaal voor het komende seizoen. Viggo Waas zorgde voor een afsluitend intermezzo, uiteraard met een flinke knipoog.'

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.