Festivak 2017: mixed reality, smart festivals en afterparty met The Recipe

09-11-2017 - Festivak 2017, dé vakbeurs voor organisatoren van festivals en (grootschalige-)evenementen, vindt plaats op woensdag 15 en donderdag 16 november in Jaarbeurs Utrecht. EvenementOrganiseren.nl geeft je 3 redenen waarom een bezoek aan Festivak 2017 de moeite waard is. Kom o.a. naar het infopunt zakelijke evenementen voor draaiboektools, checklist en tips voor jouw event; ga naar lezingen over smart festivals en neuromarketing én sluit je bezoek af met een optreden van The Recipe!

Reden 1: Het aanbod en sprekersprogramma
Tijdens de 21 editie van Festivak wordt u in twee dagen op de hoogte gebracht van de trends en noviteiten binnen de (publieks)evenementenbranche. Ruim 6.000 professionals uit verschillende branchegroepen vinden op Festivak praktische oplossingen en vele innovaties voor hun evenementen. Naast een inspirerende beursvloer wordt er veel aandacht besteed aan een sterk inhoudelijk programma waar praktijkcases en actuele onderwerpen ruimschoots aan bod komen! Zo praten o.a. Patrick Petersen, Sergio Romijn en Ilja Theeuwissen je bij over mixed reality, neuromarketing en smart festivals. >> Schrijf u gratis in voor Festivak 2017 via www.festivak.nl

Reden 2: Infopunt Zakelijke Evenementen met checklists, draaiboektools en tips
In het huidige evenementenlandschap zien we steeds meer samensmeltingen en samenwerkingsverbanden om te zorgen dat de events optimaal worden georganiseerd. Daarbij moeten organisatoren niet alleen creatief zijn in de manier waarop zij bezoekers voor zich winnen, maar ook om ze te behouden en loyaliteit op te bouwen. De vraag naar innovatieve en unieke oplossingen zowel on- als offline neemt daardoor toe. Om die reden staat EvenementOrganiseren.nl op Festivak met het infopunt zakelijke evenementen. Hier vind je tips en tools voor het creëren van jouw perfecte evenement.

'We zien steeds meer cross-over van concepten en ideeën uit de festivalmarkt die worden omarmd door de zakelijke markt. Andersom worden intelligente tools uit de zakelijke markt juist geïntegreerd in festivals en publieksevenementen. Met het infopunt zakelijke evenementen nodigen we zakelijke eventprofessionals uit om in contact te komen met nieuwe concepten uit de festivalmarkt en bieden we tools als een budgetlijst, checklist evenementen en een draaiboek-tool voor het creëren van het perfecte evenement', zegt Askin Ozay van EvenementOrganiseren.nl. >> Schrijf u gratis in voor Festivak 2017 via www.festivak.nl

3. De afterparty met The Recipe
Traditiegetrouw zal de beurs op de eerste beursdag, 15 november, worden afgesloten met de grootste brancheborrel uit de evenementenbranche, met dit keer dé live band voor events en festivals: The Recipe. Met Dance, Pop, EDM, Rock, Hiphop en meer op de setlist, krijgt het publiek zo maximale herkenbaarheid, variatie en een grote dosis entertainment. Manager Raimond: 'Steeds meer festivals ontdekken dat een coverband met eigen geluid en uitstraling een krachtige toevoeging is in hun line-up, daar zijn wij heel blij mee en dat bewijzen we graag waar mogelijk. Onze festivalshows zorgen voor enorm enthousiaste reacties bij publiek en programmeurs, deze showcase geeft ons een unieke kans om de aanwezige festivalorganisatoren en eventprofessionals alvast een voorproefje te geven van onze festivalset 2018.'

Win kaarten voor The Recipe tijdens Festivak 2017
De Festivak party sluit aan op de eerste beursdag in de Jaarbeurs Utrecht vanaf 18.00 uur.
Ben je festival- of eventprofessional en wil jij aanwezig zijn tijdens de grootste brancheborrel in de evenementenbranche mét de showcase van The Recipe? EvenementOrganiseren.nl geeft kaarten weg!

Wat moet je doen?
- Stuur een mail met jouw volledige naam, bedrijf én emailadres, onder vermelding van: 'Win kaarten The Recipe', naar Askin Ozay via askin@eventbranche.nl.
- Schrijf je gratis in voor Festivak 2017 via www.festivak.nl
- Vervolgens wordt op 14 november bekend gemaakt of jij behoord tot één van de winnaars
- Op 15 november, tijdens Festivak, kun jij jouw gewonnen kaarten ophalen op de stand van EvenementOrganiseren.nl (377)

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer

EventBranche supporting partners