Eventcase MAPH: Jubileumfeest Hoogvliet Supermarkten met 5000 medewerkers

25-05-2018 - Hoogvliet Supermarkten is een supermarktketen met 67 vestigingen in west en midden Nederland met ruim 5000 medewerkers. Dit jaar bestaat het bedrijf 50-jaar. MAPH werd gevraagd voor een uniek concept passende bij de missie en visie van het bedrijf. Het bureau was verantwoordelijk voor het concept en de uitvoering met als resultaat een WKR-proof event.

Het eventconcept
Met ruim 140 touringcars werden ruim 5000 medewerkers vanuit de diverse vestigingen opgehaald en richting het feestterrein in Bleiswijk gereden. Het evenement vond plaats op de nieuwe locatie van Hoogvliet Supermarkten aan de A12 te Bleiswijk, hierdoor viel het evenement niet onder de WKR-regeling.

Bij aankomst werd iedereen ontvangen onder een grote parachute tent, met in het midden de ronddraaiende DJ-booth met Fajah Lourens achter de knoppen. Na een geweldige eerste indruk kwam men terecht in de gigantische hangar-tent met transparant dak. Onder het genot van een welkomstdrankje was het met de ondergaande zon goed toeven. Terwijl de 5000 gasten in hoog tempo binnen kwamen, in 75 minuten was iedereen binnen, was het tijd om de food area te ontdekken. De food-tent was overzichtelijk ingedeeld door verschillende afdelingen met onder andere de bakkerij, de slagerij, wereldgerechten en een saladebar. De gasten konden zich te goed doen aan een uitgebreide keuze aan heerlijke gerechten zoals spareribs en broodjes pulled pork, panini’s en flammkuchen, wraps en wok, en er was een groot buffet met zoetigheden zoals muffins, brownies en snoep.

Plots ging de muziek harder en werd het publiek opgezweept. Het was tijd voor de openingsact van Hans Klok. Wat een show! De ene na de andere illusie werd vertoond met als hoogtepunt de opkomst van Siep de Haan, Hoogvliets algemeen directeur. Na deze spetterende opening was het tijd om te genieten van de rest van het programma met Kensington, 2 Unlimited, The Partysquad, The Flying drums en als klapper op de vuurpijl niemand minder dan de
nummer 1 dj van de wereld: Martin Garrix!

Als laatste teken van dank, en om de avond af te sluiten werd een indrukwekkende eindshow afgespeeld ínclusief vette vuurwerkshow en een hoop special effects. Een gepaste wijze om dit buitengewone personeelsfeest met een knal te beëindigen. Klik hier voor een sfeerimpressie.

Een gigantische productie
Voor deze productie hebben alle leveranciers het onderste uit de kan gehaald. Zo hebben we in drie weken op- en afbouwtijd 128 volle vrachtwagentrailers zien komen en gaan, waarvan 11 met alleen vloerdelen. Op het podium hing 136 m2 video led scherm, ruim 250 lampen waarvan 100 moving heads, 5 full color lasers en 24 kilo confetti. Om dit alles van stroom te voorzien was in totaal voor 1670 KVA aan aggregaten aanwezig en lagen tientallen kilometers aan kabels. Bij dit project was ruim 200 man aan het werk, van koks en barmensen tot de toiletjuffrouw en beveiliging.

MAPH heeft in dit geweldige project getekend voor:

  • het creatieve concept
  • het ontwerp
  • de programmering
  • de aankleding
  • het vervoersplan
  • de interne & externe communicatie
  • het veiligheidsplan
  • de food & drinks
  • de gehele productie
     

Tot slot willen we graag al onze partners bedanken die hierbij betrokken zijn geweest en gaat onze speciale dank uit naar Hoogvliet Supermarkten voor het vertrouwen.

EventBranche supporting partners

 

EventBranche preferred partners