EvenementContact+van+matig+naar+succes
Nieuws

EvenementContact van matig naar succes

Natuurlijk zijn er altijd standhouders en bezoekers die extreem tevreden zijn, of juist zwaar teleurgesteld, maar de gemiddelde mening was duidelijk: er staat nu echt een beurs. EvenementContact 2011 maakte eindelijk de potentie van de beurs waar.

Organisatoren Arjen Lemstra en Joris Bots moesten vorig jaar live op de beursvloer van EvenementContact nog de hand in eigen boezem steken: er waren te weinig bezoekers. Dit jaar verzon het duo een geslaagde actie om bezoekers te werven. Het resulteerde in enkele duizenden aanvragen voor kaarten voor EvenementContact 2011 in de Amsterdamse Amstelhal. En de naar schatting 1500 bezoekers kwamen niet voor niets, want de hal stond vol met ruim 180 standhouders.

Tropisch
Veel locaties, een aantal bureaus, veel branchegenoten als bezoekers maar ook eventmanagers op de beursvloer. 'Al voor 11.00 uur had ik mijn kosten eruit', was de reactie van een van de standhouders. 'Ik heb alleen een paar kaartjes', de reactie van een ander. Het zijn de uitersten van een beurs die door iedereen als plezierig werd ervaren op wat schoonheidsfoutjes na. Zo was de temperatuur op de beursvloer tropisch, werkte het internet zeer moeizaam en stond er her en der een plant of tapijttegel scheef, maar de kracht van de no nonsense beurs bleef als een paal boven water: direct aanbod uit event, entertainment en mice aangeboden op identieke stands. En ook al verviel de discussie op de beursvloer weer regelmatig in gesprekken over het aantal echte opdrachtgevers,  ook voor de branchegenoten was er voldoende te koop. En misschien ligt daar wel de echte kracht van EvenementContact. 

De afterborrel was drukbezocht en daarmee zette toute eventbranche een definitieve handtekening onder een geslaagd beursconcept. Ook een mening over EvenementContact, hieronder is voldoende ruimte om uw mening te ventileren.

>> veel meer volgt

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.