De gouden zet van Coca-Cola: 70 kleine evenementen, open, interactie, fundament

24-11-2017 - EVENTMARKETING OPDRACHTGEVERS - Wow, wat een gedurfde invulling van live communicatie door een wereldmerk. Coca-Cola koos voor een opzet van 70 kleinere evenementen, verspreid door Nederland, in huizen en lofts, die omgebouwd werden tot tijdelijke eventlocaties. Alle soorten stakeholders gingen letterlijk om tafel met Coca-Cola om te discussieren over de duurzame toekomstvisie van het frisdrankmerk.

Binnenkort een groot artikel over het concept en de rol van live en eventmarketing binnen Coca-Cola. En hoe de 70 evenementen in alle openheid en interactie, voor een stevig fundament hebben gezorgd onder de toekomstvisie van Coca-Cola.

Voor nu, een kijkje in het Coca-Cola huis in Den Bosch, waar EventBranche.nl sprak met Sabine Nuijten van Dr 2 Events & Campaigns. Mooi om te zien hoe bureau aan de hand van de content, inhoud en conceptgedachte van de opdrachtgever, tot de juiste vorm en sfeer is gekomen. Neem een kijkje in Loft 64 in Den Bosch...een tijdelijk Coca-Cola huis:

1 Reacties

Groots project in kleine groepen heel speciaal! @Sabine, @Karianne en @Madeleine, bedankt voor de fijne samenwerking.
Edwin Hendriks - deRegistratiebalie @ 24-11-2017 17:51 uur
>GERELATEERD uit Eventbranche Select®
  1. D&B Eventmarketing

    Dé eventpartner van ondernemend Nederland
  2. XSAGA

    Bij XSAGA hebben wij een grote passie voor mensen en merken.
  3. Obsession Evenementen & Communicatie

    Bijzondere ontmoetingen, perfect geregeld!
  4. Amplify Eventmarketing

    Welkom bij Amplify EventMarketing
  5. GameEvents

    GameEvents is het organisatiebureau gespecialiseerd in Interactieve...

EventBranche supporting partners

 

EventBranche preferred partners