Conrad+van+Tiggelen+nieuwe+directeur+marketing+bij+NBTC
Nieuws

Conrad van Tiggelen nieuwe directeur marketing bij NBTC

Conrad van Tiggelen (46) wordt per 1 april benoemd als directeur Destinatiemarketing bij het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC).

Momenteel is Van Tiggelen als manager van de NBTC-vestiging Noord-Amerika verantwoordelijk voor de marketingstrategie en -activiteiten in de Verenigde Staten en Canada. Met de benoeming van Van Tiggelen geeft algemeen directeur Jos Vranken invulling aan een beperkte maar wezenlijke structuurwijziging, waarbij verdieping en versterking van de destinatiemarketing centraal staat.

Groeiende concurrentie
'Met het oog op de grote en groeiende concurrentie van Nederland als bestemming en snel veranderende omgevingsfactoren, wordt met de komst van Conrad van Tiggelen de (inter)nationale marketingkracht versterkt. Op deze manier worden meer bezoekers en bestedingen in Nederland gestimuleerd. Van Tiggelen brengt grote ervaring en expertise mee op het gebied van destinatiemarketing en vormt een waardevolle uitbreiding van het Management Team', aldus Vranken.
 

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.