
Categorie Interne Events: Pop Vriend Seeds 60 years ‘Feel the Beat’!
GOUDEN GIRAFFE EVENT AWARDS - Tijdens de Gouden Giraffe Event Awards, op 10 februari in DeFabrique in Utrecht, draait het in de categorie Interne Events om evenementen van een bedrijf/organisatie ten behoeve van (gedragsverandering bij) werknemers.
Casenaam: Pop Vriend Seeds 60 years ‘Feel the Beat’!
Inzender: D&B Eventmarketing
Opdrachtgever: Pop Vriend Seeds
Hoofddoelstelling:
Een jubileumprogramma, waarin naast het vieren van het 60-jarig bestaan ook op een passende manier de kernwaarden een plek krijgen, zodat deze in de hoofden en de harten van alle medewerkers komen.
Effect:
De medewerkers geven een totaal score van 8,8 voor het hele traject en een 9,1 voor de jubileumreis. 90% van de medewerkers geeft aan dat de jubileumviering heeft bijgedragen aan verbeterde onderlinge relaties. 96% zegt er trots op te zijn dat ze bij Pop Vriend Seeds werken.
Verdient deze case de Gouden Giraffe Publieksprijs? Stem dan nu, click op onderstaande button: