Categorie Brand Events: Jostiband 50 jaar
GOUDEN GIRAFFE EVENT AWARDS - Tijdens de Gouden Giraffe Event Awards, op 10 februari in DeFabrique in Utrecht, draait het in de categorie Brand Events allemaal om evenementen om het merk te laden, te positioneren en/of te versterken.
Casenaam: Jostiband 50 jaar
Inzender: IDTV Live
Opdrachtgever: Jostiband Orkest, onderdeel van zorginstelling Ipse de Bruggen
Hoofddoelstelling:
Het orkest in Nederland opnieuw stevig op de kaart zetten als eigentijdse club met een missie. Daarnaast het bedanken van de muzikanten voor hun passie en enthousiasme.
Effect:
11.000 aanwezigen, 600.000 mensen keken het concert op tv. Mediawaarde: meer dan 8,5 miljoen euro (exclusief social media waarde). Printbereik: bijna 26 miljoen mensen. Totaal bereik: 69,3 miljoen mensen.
Verdient deze case de Gouden Giraffe Publieksprijs? Stem dan nu, click op onderstaande button: