Bol.com zet steeds meer events in voor het B2B bereik: belangrijke aanvulling marcom-mix

05-10-2017 - EVENTMARKETING - Marleen van Es-Nijhuis, Events Marketeer B2B bij Bol.com, is één van de tien eventmarketeers die in het komende EventBranche Magazine vertellen over de waarde en rol van live en events in de marcom-mix van hun merk en/of bedrijf. Bij Bol.com worden steeds meer events ingezet binnen het B2B-bereik. 'Live communicatie is een belangrijke aanvulling voor Bol.com.'

'Bol.com versterkt het oprechte partnership-gevoel met events'

Wat is het belang van events en live binnen jullie marketing en communicatie mix? 
‘Live communicatie is voor ons een belangrijke aanvulling op onze marketing en communicatiemix. We zetten dan ook  steeds meer evenementen in voor ons B2B bereik. Wij geloven in het persoonlijke contact met onze partners die via bol.com verkopen. We proberen onze digitale communicatie met onze partners zo goed mogelijk te optimaliseren, maar af en toe elkaar live ontmoeten, is een mooie toevoeging. Afgelopen jaar zijn we begonnen met de organisatie van een roadshow voor onze partners in Nederland en Belgie. Het gevoel bij onze partnership ‘wij doen het samen’ kunnen we nog beter uitdragen tijdens deze ontmoetingen. De events hebben ook als doel om de partners meer uit hun bedrijf te laten halen. ‘Wij polsen wat er leeft, delen kennis, laten zien wat wij doen en gaan samen aan de slag.’ 


#jointheLIVErevolution
Dit is slechts een fragment uit een compleet dossier met diverse grote merken aan het woord. Onze leden krijgen eind september het EventBranche Magazine in de bus. Nog geen lid? Word het vandaag nog:
>> 
Lid worden van EventBranche.

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer

EventBranche supporting partners

 

EventBranche preferred partners