Ahoy%2C+RAI+en+Libema+winnen+ExpoJaarprijs
Nieuws

Ahoy, RAI en Libema winnen ExpoJaarprijs

De Nationale ExpoJaarprijs beloont de meest succesvolle uitingen van live-communicatie. Hieronder vindt u de prijswinnaars van 2010:

Winnaar Beste deelname B2B beurs, evenement of congres
- Meneba op Bakkerij Dagen 2010
De deelname is goed vanuit de merkfocus gepositioneerd met een eenduidige thematiek. De beursdeelname is een gedegen aangepakt vanuit de kernwaarden. Rond het merk Ruwe Bolster is een multimediale campagne gecreëerd die consequent is doorgevoerd van idee tot uitvoering en daarmee een sterke voorkeur voor het merk heeft opgeleverd.

Winnaar Beste deelname B2C beurs, evenement of congres
- Miele Nederland op Woonbeurs 2009
De stand van Miele is zorgvuldig uitgewerkt en creëert een sterke vertaling vanuit de merkgedachtes over lifestyle en beleving. De kwalitatieve uitstraling van de stand weerspiegelt de kwaliteit van het merk en de Duitse 'Grundlichkeit'. De kookdemonstraties in een hign-end design omgeving prikkelden de zintuigen en zorgden voor een beleving die passend is bij de kwaliteiten van het Miele merk.

Winnaar Beste B2B beurs, evenement of congres
- Europort 2009 - Ahoy Rotterdam
Er is door Ahoy is een knappe en gedurfde prestatie geleverd door twee verschillende vakbeurzen met ieder een eigen kerndoelgroep bezoekers in elkaar over te laten vloeien tot één vakbeurs. Ondanks de economische tegenwind is de organisatie erin geslaagd om een sterke vakbeurs te realiseren die een groot internationaal aanzien geniet. Het combineren van nationale doelstellingen met internationale doelstellingen is succesvol gebleken. Het beursconcept, de vernieuwde huisstijl, de internationale communicatiecampagne: alles klopt!

Winnaar Beste B2C beurs, evenement of congres
- LEGO WORLD 2009 - Libema IJsselhallen Zwolle
Een fantastisch evenement voor een altijd aanwezige doelgroep laat na 9 edities nog steeds de consistentheid van het merk zien. De hoge waarderingen door de bezoekers, een lange verblijfsduur op het event en hoge terugkeercijfers geven aan dat LEGO WORLD ook na 9 edities nog steeds een ijzersterke formule is. Omdat de bezoeker zelf mag bouwen en anderen kan zien bouwen is deze vorm van live communicatie, in combinatie met live entertainment, de beste manier om LEGO te communiceren naar de juiste doelgroep.

Winnaar "Innovatie"
- Intertraffic Amsterdam 2010 - Amsterdam RAI
Een sterke en innovatieve aanpak: de showcase-aanpak versterkt het beursconcept met een unieke experience: individuele partners tonen gecombineerd hun gezamelijke mobiliteitsoplossingen. Bezoekers konden verschillende mobilteitsoplossingen live ervaren op een rond Amsterdam uitgezet traject. Door Intertraffic multimediaal te positioneren is de organisatie erin geslaagd een wereldpositie te verwerven met een fantastisch zakelijk resultaat.

Winnaar 'Special Category'
- Stichting Kennisnet - De Conferentie voor Onderwijsvernieuwing en ICT 2010
Een erg sterk concept waarbij de doelgroep zelf uitlegt hoe de groep te bereiken is. Er is bij dit project sprake van een hoge mate van creativiteit waarbij een knappe ombouw plaats kon vinden van gedachte naar vorm. Sterk conceptueel uitgedacht en een enorme upgrade van 'het imago van de MBO-student'.

 

© 2023 Eventbranche.nl is een uitgave van Proef Media bv.