Besef jij je als opdrachtgever/ organisator van evenementen wat LIVE voor jouw merk en organisatie kan betekenen? Je kan er niet meer omheen; evenementen zijn de spil in marketing- en communicatietrajecten. Zie een evenement daarom ook niet als een eenmalige gebeurtenis, maar als onderdeel van de bedrijfsstrategie. Het evenement is het middel om de strategie uit te dragen en de organisatie mee te krijgen in de plannen. Evenementen moeten daarom strategisch ingezet worden, maar ook op meerdere niveaus in een bedrijf om er zo nog veel meer uit te halen.
Exclusief voor opdrachtgevers en organisatoren van evenementen
INSPIRATIE | EFFECTIVITEIT | IMPACT | CHECKLIST
Waarom?
Diverse A-merken geven inzicht in hun marketing en communicatie en hoe evenementen daar een rol in spelen. Wat kan wel en niet als uw bedrijf onder een vergrootglas ligt? Wat moet u met evenement als u een ‘online bedrijf’ bent? Wat is het geheim van de meest effectieve eventtrajecten?
Hoe?
Het evenement is ook ingericht op de opdrachtgevers en bureaus die de praktische organisatie van een evenement op hun bordje hebben liggen en is daarom volledig ingericht om antwoord te geven op vragen binnen het organisatieproces van een evenement.
Gouden Giraffe Learn from the Best
Biedt 4 keer per jaar nieuwe inzichten en inspiratie. Een Gouden Giraffe winnaar geeft een kijkje in de eventkeuken. Hierbij gaan we dieper in op de uitdagingen en keuzes van het desbetreffende bureau en kijken we kritisch naar de gekozen vorm, het eventconcept én het uiteindelijke effect voor de opdrachtgever.
Heb jij zelf het beste evenement van Nederland georganiseerd?
Schrijf dan jouw case in voor de Gouden Giraffe en zet jouw evenement in de spotlight.
Ga naar www.gouden-giraffe.nl voor meer informatie.