Eventmarketing budget groeit al bijna 4 jaar op een rij

08-08-2017 - EVENTMARKETING - Het Engelse eventmarketing-budgetonderzoek IPA Bellwether Report laat over het tweede kwartaal van 2017 voor de 15e keer op een rij een groeiend eventmarketingbudget zien. Toch zijn de budgetten voor live en events minder hard aan het groeien en komt de nul-lijn (qua groei!) in zicht. De groei bleef dit kwartaal hangen op 2,1 procent.

Onderstaande grafiek van de toonaangevende website Eventmagazine.co.uk waar u het complete artikel kunt lezen:

Van de ondervraagden 'eindklanten' gaf 19 procent in het onderzoek aan een groeind eventmarketingbudget te blijven verwachten. 17 procent kondigde een krimpverwachting af. In het artikel wordt vooral gesproken over de lange groeitermijn, dat volgens de auteurs duidt op aantoonbare ROI's. Aan de andere kant wordt de gekrompen groei toegewezen aan de onderzekerheid in 'the UK'.

>> Lees het volledige artikel: Eventbudgetten blijven groeien

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer

Lid worden? Waarom?

•  Toegang tot alle evenementen van EventBranche
•  4 keer per jaar het EventBranche Magazine
•  4 keer per jaar een kennisdossier
•  Plaats jouw eigen nieuws
•  Korting op het plaatsen van vacatures
•  Bedrijfsvermelding op www.evenementorganiseren.nl.
En nog veel meer

EventBranche supporting partners