68 procent van de contentmarketeers gebruikt evenementen

09-06-2017 - EVENTMARKETING CONTENTMARKETING - Contentmarketing, het creëren van waardevolle en relevante content voor je doelgroep, heeft grote invloed op marketingstrategieën. In een onderzoek naar welke middelen gebruikt worden om tot de meest krachtige contentmarketing te komen, blijken 'In Person Events' op een 4e plek te staan met 68%.

Ruim 2/3 van de contentmarketeers gebruikt dus evenementen in hun mix van middelen. Gemiddeld gebruikt een contentmarketeer 8 media. Daarvan steekt de top drie er toch echt bovenuit: Social Media Content (83%), Blogs (80%) en Email Newsletters (77%). Hieronder de uitkomsten uit het onderzoek van het ContentMarketingInstitute.com, onderstaande grafiek komt uit het rapport Content Marketing Trends North America:

Most critical...
Ook erg interessant is de grafiek die hoort bij de vraag: welk in te zetten middel is van het grootste belang voor het succes van uw contentmarketingstrategie. Dan zien we evenementen terug op de 5e plek met 36 procent:

>> Bekijk het volledige rapport Content Marketing Trends North America

Bron: rapport Content Marketing Trends North America

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer

Lid worden? Waarom?

•  Toegang tot alle evenementen van EventBranche
•  4 keer per jaar het EventBranche Magazine
•  4 keer per jaar een kennisdossier
•  Plaats jouw eigen nieuws
•  Korting op het plaatsen van vacatures
•  Bedrijfsvermelding op www.evenementorganiseren.nl.
En nog veel meer

EventBranche supporting partners