40 tips, tricks en need to know informatie voor eventorganisatoren

10-06-2016 - KENNIS EN EVENEMENTEN - In 2015 heeft EventBranche regelmatig aandacht besteed aan tips, trends en need to know informatie over verschillende onderwerpen. Dit jaar zal ons platform zich nog meer gaan richten op dit soort ‘expertpapers’, waarbij dieper wordt ingegaan op onderwerpen rondom de ontwikkelingen en de toekomst van de evenementenbranche. Wellicht interessant voor u?

10 tips voor het vermarkten van je evenement
(Klik hier voor de volledige whitepaper)

1. Betrek je online volgers bij live events door een portal voor real time online belevenissen
2. Zorg voor een event dat onderscheidend, betekenisvol en authentiek is.
3. Lever een bijdrage in de marketingondersteuning van het event
4. Verplaats je in de schoenen van de bezoeker en overtref zijn verwachtingen
5. Een sfeer/beleving weergeven is vaak nog belangrijker dan de facts & figures
6. De kracht zit juist in het geven van aandacht aan de doelgroep
7. Eerste contact tussen aanbieder en consument moet ‘liefde op het eerste gezicht’ zijn.
8. Zorg dat je website op orde en vindbaar is, ga dan pas het event in de markt zetten.
9. Denk aan parkeren online en apps voor je bezoeker
10. Denk mee met de organisator, bijvoorbeeld over de potentiele groei.

8 tips voor events organiseren in het buitenland
(Klik hier voor de volledige whitepaper)

1. Kies voor een verrassende bestemming
2. Neem contact op met een verkeersbureau
3. Een gerenommeerde DMC neemt werk uit handen
4. Let op de valuta voor zakelijke boekingen in het buitenland
5. Creëer beleving met een bijzondere accommodatie
6. Vervoerspassen kunnen schelen in de kosten
7. Denk aan de reisbureauregeling en reisverzekeringen
8. BTW in het buitenland is een verdieping waard
 

De Gouden Regels om de WKR-dans te ontspringen
(Bekijk de drie gouden tips en bestel het dossier hier)

De WKR heeft steeds meer invloed op de evenementenbranche.  Daarom heeft EventBranche alle regels rondom deze nieuwe wetgeving samengevat. Het volledige dossier Werkkostenregeling & Evenementen bevat een kleine 50 pagina's met onder meer cases, basiskennis, achtergronden en advies. Het dossier is louter digitaal in PDF-vorm verkrijgbaar via eventbranche.nl/werkkostenregeling en kost 49,- euro excl. BTW. Een ideaal naslagwerk voor eventprofessionals, evenementenbureaus, secretaresses en eventmanagers.



Lees alle andere tips uit onze whitepapers op pagina 37 van het aankomende EventBranche Magazine. Ontvangt u nog geen magazine? Word dan nu lid van het grootste platform voor eventprofessionals oor slechts 109,- (ex. BTW) per jaar (volledig aftrekbaar) en ontvang het magazine z.s.m. in uw brievenbus.

Ook een eigen expertpaper met uw tips en tricks voor de zakelijke eventbranche? Neem dan contact op met sales@eventbranche.nl voor de mogelijkheden.
 

0 Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst. Reageer

Lid worden? Waarom?

•  Toegang tot alle evenementen van EventBranche
•  4 keer per jaar het EventBranche Magazine
•  4 keer per jaar een kennisdossier
•  Plaats jouw eigen nieuws
•  Korting op het plaatsen van vacatures
•  Bedrijfsvermelding op www.evenementorganiseren.nl.
En nog veel meer

EventBranche supporting partners