Congres Neuromarketing & Events: haal meer rendement uit uw event

28-07-2017 - EVENEMENTEN NEUROMARKETING - Wat gebeurt er onbewust wanneer men een congres, een evenement, een feest of manifestatie bijwoont? Hoe kan de belevenis worden vergroot? Hoe worden de gewenste associaties en merkbeleving opgewekt en versterkt? Neurowetenschappers en experts geven u hier antwoord op tijdens het congres Neuromarketing & Events, op 4 september bij het ss Rotterdam.

Sinds wetenschappers met EEG- en MRI-scanners rechtstreeks in het brein van consumenten kunnen kijken, hebben we veel geleerd. Consumer neuroscience, zoals deze wetenschap heet, leert ons op een andere wijze naar consumenten kijken. Leert ons rekening te houden met onbewuste processen die het gedrag sturen. De inzichten uit deze wetenschap hebben in korte tijd het marketing- en onderzoeksvak veranderd. En nu is het de beurt aan de eventbranche.

Tijdens het congres Neuromarketing & Events geeft Martin de Munnik u wetenschappelijke bagage om de kracht van een evenement uit te kunnen leggen aan uw baas, opdrachtgever, collega's of potentiële klant. Aansluitend kunt u genieten van de EventBranche Borrel; de ideale gelegenheid om kennis op te doen en te delen, te netwerken met eventprofessionals uit het hele land, te genieten van uitstekende catering en een schitterende evenementenlocatie.

Wat wilt u nog meer? Een uitgebreid kennisdossier met alle tips, tricks, trends en ontwikkelingen? Nou die krijgt u ook nog eens als deelnemer aan het congres. Schrijf dus nu in:

INSCHRIJVEN:
Early Bird
​Prijs € 149,  excl. BTW,
voor leden van EventBranche € 99,- excl. BTW


 

 

1 Reacties

Wat zijn de kosten voor dit event?
monique adriaans @ 27-07-2017 14:43 uur

Bekijk alle evenementen in de agenda »

Word lid voor 159,- euro excl. BTW

Foto gezicht

Met een jaarlidmaatschap profiteert u van vele extra's en bent u verzekerd van een plekje op onze EventBranche Borrels. 

Lid Worden

EventBranche supporting partners